FANDOM

Grupowy śmiech że Chrisa

Zawodnicy śmieją się gdy łódka Chris została zatopiona

Chris nie ma zbytnio dobrego kontaktu z zawodnikami, wręcz ich nie szanuje i nie okazuje im litości. Chris postrzega ich jako rekwizyty potrzebne do programu, a zawodnicy uważają go za sadystę bez empatii. Chris zawsze daje zawodnikom niebezpieczne wyzwania, i czasami zmienia zasady dla własnej uciechy. Nawet przyznał że nimi gardzi co potwierdził w Uciekający model. Mimo też wzajemnej potrzebują siebie na wzajem. Chris daje im sławę w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!, a zawodnicy biorą udział w programie by dostarczyć Chris'owi luksusu i sławy. Mimo też że Chris nie nienawidzi zawodników wydaje się lubić Lindsay i Owena.

Alejandro

S02E27 Alejandro olał Chrisa

Konflikt Alejandro i Chrisa zaczął się już w drugim sezonie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Alejandro i Chris

Konflikt Chrisa z Alejandro pojawił się już w od pierwszego pojawienia się Alejandro w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!. Po wydarzeniach w tym odcinku, Chris obiecał mu konkurowanie w III sezonie. Tam ich konflikt stał się bardziej poważniejszy gdyż Alejandro musiał wykonywać różne bolesne wyzwania. Chris był też odpowiedzialny za oparzenie Alejandro w finale III sezonu gdzie Chris umieścił go w ciele robota w którym Alejandro musiał siedzieć rok czasu.

Amy i Samey

W Więc, to jest moja drużyna?, Chris wie, że prawdziwe imię Samey to "Sammy", lecz zwraca się do niej "Samey", po tym jak jej siostra Amy powiedziała, że tak na nią wołają. Powiedział także, że jeśli chce może nazywać ją "mniejszą Amy".

W Bliźniacy to nie wszystko, Chris wiedział o tym że Samey udawała swoją siostrę, i zmusił Amy do wykonania armaty Wstydu.

W Kocham cię, kocham twoje węzły, Chris nadal dręczy Samey po eliminacji Amy, gdy podczas wyzwania "prawda albo panika" każe jej powiedzieć, kogo najbardziej nie lubi. Jako, że Samey udawała wtedy Amy, której nie lubi najbardziej było to szokiem dla innych uczestników, gdy o tym powiedziała.

Gdy Amy powraca w Podmuch z przeszłości, Chris eliminuje obie siostry, aby zapobiec przyszłym pomyłkom.

Anna Maria

S04E03 Samochód prowadzę stopami

Anna Maria odmawia wykonania wyzwania.

W Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, kiedy Chris wysadza jacht w którym znajdowała się Anna Maria wraz z innymi zawodnikami drugiej obsady. Ta kiedy płynie do brzegu mówi że Chris jej za to zapłaci.

W Lód, lód dziecino, kiedy Anna Maria nie bierze udziału w wspinaczce. Chris z irytacją pyta dlaczego nie bierze udziału w wyzwaniu. Ta mu mówi że nie chce sobie zniszczyć paznokci i mówi mu nawet że samochód kieruje nogami.

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, Anna Maria jest wściekła na Chrisa za to że chce ją innych zawodników do kopalni wypełnionych toksycznymi materiałami i przez cały odcinek była na niego zła. Po wyzwaniu Anna Maria rezygnuje z konkursu gdyż myśli że jest bogata bo dostała od Ezekiela wielki brylant. Chris wtedy z zadowolenie je mówi że brylant jest fałszywy i ją wystrzeliwuje mimo że ta zmieniła zdanie.

B

W Prawda albo laser rekina Chris naśmiewa się z prawdziwego imienia B "Beverley". W Lód, lód dziecino gdy B jest wyeliminowany, Chris nie daje szansy mu nic powiedzieć i wystrzeliwuje go za wyspę.

Beardo

Podczas ceremonii eliminacji Chris wskazuje, że Beardo próbował przekonać innych, że Sugar puszcza bąki. Gdy Beardo zostaje wyeliminowany Chris mówi, że nie będzie za nim tęsknił.

Beth

S01E08 Biegnij no już do tej łódki

Chris na szybko tłumaczy Beth wyzwanie.

Beth jest pierwszym zawodnikiem, która spotyka Chrisa na żywo. Beth widząc go jest podekscytowana i go przytula, przez co Chris czuł się nieswojo. Beth mówi mu również, że w telewizji wyglądał na wyższego.

W W górę strumienia Beth była w łazience, gdy Chris omawiał zasady wyzwania. Przez to, że Beth nie wiedziała, że Chris mówił o tym, że jak się weźmie jakiś przedmiot z Wyspa Kości wzięła przedmiot zrzucając klątwę na drużynę.

W Plan Totalnej Porażki mieli więcej relacji, gdyż Beth była jedną z finalistów.

W Zamieszki na planie gdy Chris budzi wszystkich o 4 rano, Beth w pokoju zwierzeń, mówi, ze powinni wymienić Chrisa na milszego gospodarza. Po chwili Beth pyta się czy to było wredne i przeprasza.

W Super Haro-ld Chris nie był pod wrażeniem stroju super bohaterki Beth "Kobieta w dechę", oraz jej umiejętności rozmawiania z roślinami dając jej tylko 3 punkty.

W Duma księżniczki gdy Beth zgaduje gatunek filmu, wściekły Chris mówi, że jak jeszcze raz mu przerwie wejście to osobiście wykopie ją z programu. Ku rozczarowaniu Beth, Chris nie pozwala jej również zostać księżniczką w wyzwaniu. Na ceremonii eliminacji Chris ogłasza, że będą produkować lalki księżniczki na wzór Beth zamiast Courtney, ze względu, że jej prawnicy zażądali dosyć duży procent. Beth była z tego powodu szczęsliwa.

W Bunt w studiu Beth próbuje pogodzić Chrisa i Szefa, którzy byli aktualnie w konflikcie.

W Kto będzie milionerem? Chris pokazuje filmik z Beth, gdzie zjada jedzenie, które było dla wszystkich dziewczyn. W jej zakończeniu Chris rzuca jej walizkę z nagrodą, trafiając w Beth, która spada na ziemię.

W Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette Beth cieszy się, że nie bierze udziału w Totalnej Porażce w Trasie, mówiąc, że nie chce być już torturowana przez Chrisa i Szefa.

Blaineley

S03E20 Blaineley w Spa Chrisa

Niezadowolony Chris, że Blaineley siedzi w jego wannie.

Konflikt Blaineley i Chrisa rozpoczął się już w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!.

W Chińska Bujda Blaineley bierze kąpiel w wannie Chrisa, z czego ten nie był zadowolony. Gdy ona wraz z Courtney zostają wyeliminowane, Blaineley mówi, że to ona, a nie Chris miała być prowadzącą przez co ten się wkurzył wypychając ją i Courtney z samolotu.

Brick

W Prawda albo laser rekina Brick poci się gdy Chris zapytał "Kto zmoczył gacie pierwszego i ostatniego dnia szkoły?" Ujawniając tym samym jego sekret.

W Schwytani straceńcy Brick próbuje zrezygnować z gry, gdyż uważa że nie postarał się przy ostatnim wyzwaniu. Zamiast tego jednak Chris przenosi go do przeciwnej drużyny.

Bridgette

S03E01 Tekst Bridgette

Bridgette dowiaduje się z kontraktu, że w trzecim sezonie trzeba śpiewać.

W Ukryj się i bądź podstępny Chris i reszta zawodników był w szoku, gdy Bridgette została wyeliminowana.

W Kto będzie milionerem? Chris nie zgadza się, że Bridgette i Geoff są prowadzącymi podsumowania, gdy pokazali kompromitujący filmik z nim. W tym samym odcinku Chris staje się prowadzącym podsumowania.

W Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! Chris zmusza Bridgette do śpiewania, widząc, że jej język jest przymarznięty do słupa. Następnie Chris uśmiecha się złośliwie do Bridgette popijając wodę. Gdy Bridgette złapała butelkę z wodą, okazało się, że jest już pusta. Następnie Chris odjeżdża na skuterze pozostawiając Bridgette przymarzniętą do słupa.

W Ahoj, załogo! Bridgette wraca do obozu Wawanakwa. Chris przedstawia ją jako byłą zawodniczkę i nie wyraża wobec niej żadnego współczucia, gdy jest atakowana przez Kła.

Cameron

Chris i Cameron

Chris zmusza Camerona do walki.

Chris nie szanował Camerona, podobnie jak innych zawodników. Przez czwarty i piąty sezon naśmiewał się z jego możliwości fizycznych.

W Zaczarowany Las Chris cieszy się, myśląc, ze Cameron zostanie zjedzony przez Larryego.

W Walka na Jedzenie Chris jest w szoku widząc Camerona żywego, gdy spędził noc na Wyspie Kości. Chris śmieje się również z niego, gdy zamiast do "wirówki" poleciał na drzewo. Chris uznał, że Cameronowi można to zaliczyć, gdyż "Poczuł ból, jest cool". W Księżycowy Obłęd Cameron oznajmia, że chce zostać spłukany i zrezygnować z gry (ze względu na Sierre), jednak Chris przeniósł go do przeciwnej drużyny. W Frajerskie Uderzenia Cameron zauważa, że każdy walczy ze swoim największym wrogiem, na co Chris sarkastycznie odpowiada, że to zwykły przypadek, mimo, ze wszystko było ustawione.

S05E09 Nie mozesz grać z tymi obrażeniami

Chris dyskwalifikuje Camerona ze względu na jego obrażenia jakich doznał w trakcie wyzwania.

W Wasze regaty, obiektem moich żartów, Chris śmieje się z żartu Scotta, że Kieł chciał zjeść "obiad, a nie przekąskę", gdy Kieł nie chciał zjeść Camerona. Podczas ceremonii, Chris jest zaskoczony, że wszyscy głosowali na Camerona, gdyż po raz pierwszy byli jednomyślni. Cameron wyjawia mu, że to niemożliwe, gdyż nie głosował na siebie. Chris jednak oszczędził Camerona od eliminacji z powodu dyskwalifikacji Duncana w tym odcinku. Gdy Chris zakańcza odcinek szydzi też z Camerona obstawiając, że odpadnie jako następny.

W Będziecie poszukiwać Zeeka, podczas ceremonii eliminacji, Chris eliminuje Camerona ze względu na obrażenia jakich doznał w wyzwaniu.

Cody

Chris i Cody

Chris nakazuje Cody'emu przestrzgać zasad gry.

W Miejsce takie sobie cz. 1, Chris wita Cody'ego nazywając go "Cody'dzielski", oraz "Cody'ododowicz". W Polowanie złej woli, Chris próbuje powstrzymać Courtney od zrobienia krzywdy Duncanowi, mówiąc, że szpital jest już zajęty przez Cody'ego, który ledwo żyje, gdy został poturbowany przez niedźwiedzia. Gdy Cody zostaje wyeliminowany, Chris wysyła jedną osobę, by pomogła mu dotrzeć do Portu Wstydu.

Chris w Totalnej Porażce w Trasie, często szydzi z Cody'ego, gdy był jedynym chłopakiem w Drużynie Amazonek. W Spadam w Louvrze i zero pomocy, Chris nie wykazuje troski Cody'emu, pomimo jego trudnej sytuacji ze Sierrą i każe mu śpiewać jeśli nie che zostać wyeliminowany. Gdy w Dziwne Przypadki, Cody zbudował dinozaura ze skamieniałych odchodów, Chris prosi Sierre, aby ocaliła ich przed "frajerstwem" Cody'ego.

Courtney

S05E11 Chris i Courtney z lodami

Chris zmienia zasady kiedy Courtney pierwsza dobiega do mety.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej odwiedź stronę Chris i Courtney

Chris wykazuje wielką niechęć wobec Courtney, szczególnie po tym, gdy pozwała program, aby dostać się na Plan Totalnej Porażki, co spowodowało zmniejszenie budżetu programu. Chris nie jest także zadowolony, kiedy Courtney grozi mu prawnikami, gdy nie działa zgodnie z ich zasadami. To sprawia, że Chris traktuje Courtney nieco inaczej od innych uczestników. Nawet podczas Totalnej Porażki w Trasie, Courtney nienawidzi Chrisa za jego zagrażające życiu wyzwania. Jednak Chris wydaje się cieszyć z obecności Courtney, ze względu na dramat, jaki ona tworzy.

Dakota

Jeśli chce się dowiedzieć więcej odwiedź stronę Chris i Dakota

Dakota w czołówce-3

Chris w czołówce wylewa na Dakotę wiadro wody, gdy ta była zajęta paparazzi.

Od razu po przybyciu na wyspę, Dakota stała się głównym celem Chrisa. On upokarzał ją w każdy możliwy sposób, odcinając ją od paparazzi, czy zabierając telefon komórkowy. Dakota również znienawidziła Chrisa, gdyż nie mogła został przez niego sławna, ponieważ uważała, że zasługuje na bycie piękną i sławną.

Kiedy Dakota przylatuje na wyspę w Lód, lód dziecino, po swojej eliminacji, Chris nie był zadowolony z tego powodu. Kiedy Dakota chciała wrócić do programu, by stać się sławną, Chris nie zgodził się na to, dopóki nie zadzwonił do niego tata Dakoty, który obiecał mu sporą sumę pieniędzy. Pomimo to, Chris nie przywrócił Dakoty do gry, a uczynił z niej Stażystkę, z czego Dakota nie była zadowolona, gdyż wbrew swojej woli musiała pracować dla Chrisa.

Dave

Podczas Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew, Chris często dokuczał Dave'owi, wypominając mu jego nieudane próby zaimponowania Sky. Kiedy Sky odrzuciła zaloty Dave'a w Rzuć i szukaj!, Chris nie odpuścił pomimo płaczu Dave'a i postanowił mu poodgryzać, przypominając mu o tym, że Sky rzuciła go w telewizji.

Kiedy Dave wraca w finale jako pomocnik Sky, Chris przypomina mu ponownie o tym jak Sky go rzuciła na oczach milionów widzów, co sprawiło, że Dave ponownie zrobił się smutny. Po tym jak Chris pokazał Dave'owi taśmę przesłuchań Sky, w której wyjawiła, że ma już chłopaka, Dave popadł w złość. W pokoju zwierzeń, Chris mówi, że nie rozumie związku Dave'a i Sky. Kiedy zwycięzca zostaje ogłoszony, Chris przypadkowo zostawia Dave'a na wyspie wraz z Misiem Murkiem.

Dawn

S04E04 Dawn wyczuwa niebezpieczeństwo

Motyl mówi Dawn, że w pobliżu czai się zło.

W Schwytani straceńcy, Dawn medytując rozmawia z motylem, który ostrzega ją, że czai się tu zło. Dawn zgaduje, że chodzi o Chrisa i nie myliła się, gdyż po chwili ten obudził klaksonem wszystkich uczestników.

W Ahoj, załogo!, po swojej eliminacji, Dawn ma zamiar ostrzec drużynę, przed Scottem i jego działaniami, lecz jej się to nie udaje, gdyż Chris każe Szefowi wystrzelić Dawn po za wyspę.

Szef Hatchet

Chef vs Chris

Chris i Szef często się kłócą, ale są przyjaciółmi.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej odwiedź stronę Chris i Szef Hatchet

Zarówno Szef, jak i Chris czerpią radość ze sprawiania tortur uczestnikom i patrzenia jak walczą o życie. pomimo faktu, że obj wydają się być przyjaciółmi, to dochodzi często między nimi do spięć. Szef nie jest zadowolony, że odwala brudną robotę i zawsze jest na drugim planie, przez co próbował opuścić program w Bunt w studiu. Ostatecznie jednak obaj się pogodzili. Jednak w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy, Chris nadal dręczy Szefa, przez co ten w zemście obserwuje jak jest aresztowany przez FBI w finale. Szef odwiedza Chrisa w więzieniu po roku czasu.

Zobacz także

Chris
Relacje Wszyscy | Alejandro | Courtney | Dakota | Duncan | Ella | Ezekiel | Gwen | Heather | Lindsay | Owen | Sierra | Stażyści | Szef Hatchet | Topher
Inne Larry | Komórka Chrisa
Relacje ze wszystkimi
Gospodarze Chris | Szef
Pierwsza Obsada Alejandro | Beth | Bridgette | Courtney | DJ | Duncan | Eva | Ezekiel | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra
Druga Obsada Cameron | Jo | Lightning | Mike | Scott | Zoey
Trzecia Obsada Dave | Jasmine | Rodney | Scarlett | Shawn | Sky | Sugar

Więcej z Fandomu

Losowa wiki