FANDOM

Zła drużyna na Lightninga.png

Zła drużyna na Lightninga za jego idiotyzm.

Lightning uważa że jest najlepszy na świecie a swoich kolegów z drużyny uważa za patałachów przez co nie zyskał popularności. Dawał się też łatwo manipulować przez Jo, którą uważał za chłopaka i też długo trzyma urazę jak dla Camerona gdy ten "ukradł" mu nietykalność. Przez też swoją pychę i nieskromności szybko został wyeliminowany z Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd.

Alejandro

Lightning nie miał zbyt wielkiego kontaktu z Alejandro mimo że w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd byli w tej samej drużynie. Ale w Bohaterowie kontra Złoczyńcy, Lightning jak większość zawodników był zdziwiony gdy z robota wyskoczył Alejandro. W Zły lęk, Lightning jak zresztą wszystkich przez cały odcinek wkurzał Alejandro. Gdy też przez Lightninga, Sępy przegrały wyzwanie, Alejandro jak większość, głosował na Lightning tej nocy przez co ten został wyeliminowany.

Anna Maria

Anna Maria kontra Lightning.png

Lightning kontra Anna Maria w wyścigu sztafetowym.

W Prawda albo laser rekina, Lightning musiał się zmierzyć z Anną Marią w wyścigu sztafetowym gdzie mieli wystartować z "kopostartu". Gdy wyścig się zaczął Lightning został szybko wykopany ze swojego miejsca i upadł na ziemie dając Annie Marii prowadzenie.

B

Lightning wydawał się lubić B pomimo tego że obaj żyli w dwóch innych światach. Lightning doceniał też to że B pomagał ich drużynie konstruując różne maszyny. W finale, B jak zresztą wszyscy, nie kibicował Ligtning'owi, ale w końcówce Lightninga, gdy Lightning wygrał, widać było uśmiech na twarzy B.

Brick

Eliminacja Brick.png

Lightning nazywa Bricka zdrajcą za to że pomógł przeciwnej drużynie wygrać.

W Ahoj, załogo!, Lightning wraz z chłopkami został obudzony przez budzik Bricka który został przeniesiony do ich drużyny w poprzednim odcinku. Podczas wyzwania, gdy Brick zanurkował, Lightning zbyt szybko i mocno pompuje mu powietrze do skafandra nurka przez co Brick był napompowany jak balon i nie mógł się ruszyć.

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, Lightntnig został przekonany przez Jo że Brick za bardzo się rządzi przez co był wobec niego nie ufny. Później gdy Brick uratował przeciwną drużynę, przez co Toksyczne Szczury, przegrały, Lightning podczas ceremonii eliminacji, wraz z Jo głosował na Bricka tej nocy, za to że pomógł przeciwnej drużynie i nazwał go zdrajcą.

Cameron

Walka finalistów czwartego sezonu.png

Lightning walczy z Cameronem w finale.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Cameron i Lightning.

Lightning początkowo szanował Camerona i jego inteligencje i czasem prosił go o pomoc. By też zemścić się na Jo zawarł tymczasowy sojusz z Cameronem by wyeliminować Jo. W następnym odcinku, Cameron pomaga Lightning'owi by zdobyć jego zaufanie, ale gdy on potrzebował pomocy, Lightning się od niego odwrócił biegnie do mety na własną rękę nie wiedząc że Cameron zawiesił się na jego plecach i zdobył nietykalność. To rozgniewało Lightning przez co on i Cameron stali się wrogami. Lightning też dopuścił Camerona do finału, by móc go osobiście pokonać.

Chris

W Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, gdy nadszedł czas na nazwanie drużyn, Lightning chce by jego drużyna nazywała się "drużyna Lightninga", ale Chris odrzucił jego pomysł gdyż nazwy drużyn zostały już wybrane przez niego.

W Grand Chef Auto, gdy Scott ma prawo wybrać kogo chce wyeliminować, Chris wskazuje na Lightninga za to że zbezcześcił jego Mt. Chrissmoe, podczas wyzwania.

W Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa, w końcówce Lightninga, Chris ostrzega Lightninga że ma uraz nogi ale Lightning go nie posłuchał przez co upadł i jeszcze bardziej zranił swoją nogę. Na koniec Lightning razem z innymi śmiał się gdy Chris został aresztowany.

W Zły lęk, Chris był zirytowany gdy Lightning przez cały odcinek całował swoje mięśnie. Ten mu powiedział że gdyby Chris miał takie mięśnie jak on to też by je całował. Gdy Lightning został wyeliminowany, Lightning beszta z swoje drużyny za to że go wyeliminowała ale nie dokończył zdania gdyż Chris spłukał go w Muszli Wstydu.

Dakota

W Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, gdy Dakota nie umiała używać piły do metalu, zirytowany Lightning pyta się jej czy naprawdę jest taka głupia. W Prawda albo laser rekina, gdy Dakota została rozproszona przez paparazzi, co kosztuje Toksyczne Szczury zwycięstwo. Zdenerwowany tym Lightning, mówi że jest w "Drużynie Patałachów" i prawdopodobnie głosował na nią tej nocy. W Wyspa skarbów Dr McLeana, Lightning był przerażony gdy widział jak Dakota mutuje na jego oczach.

Dawn

Dawn i Lightning.png

Lightning kradnie jedzenie Dawn.

Lightning ma dość neutralny kontakt z Dawn widząc ją jako wyrzutka i często woła na nią "świruska" choć czasami widać jakby trochę się lubili. W Prawda albo laser rekina, gdy Lightning przekazuje Dawn, toksycznego szczura mówi do niej "Biegnij szalona". W Lód, lód dziecino, Lightning zakrztusił się jedzeniem Szefa, a Dawn naciska mu na brzuch i wypluwa małego chrząszcza. Lightning podziękowała jej za to mówiąc "Dzięki dziwaczko" bo myślał że Dawn jemu pomaga ale się okazało że ta pomagała małemu chrząszczowi. W Schwytani straceńcy, gdy Lightning znalazł pierwszą wskazówkę, dał ją Dawn by ta ją przeczytała. Gdy też Dawn zniknęła, Lightning nie martwił się w ogóle jej zniknięciem. W Ahoj, załogo!, gdy ich drużyna zdobyła Ślizgacz, Lightning przybił żółwika z Dawn. Później gdy Lightning stracił przytomność a drużyna straciła narty, Dawn wpadła na pomysł by użyć nieprzytomnego Lightninga jako narty.

Ezekiel

Lightning dusi Ezekiela.png

Lightning dusi Ezekiela.

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, Ezekiel rzucił się na Lightninga i próbował go ugryźć. Po walce, Lightning go obezwładnia, łapiąc go za szyi i wykopuje go w głąb kopalni.

W Zaczarowany Las, Lightning przypadkowo i nie wiedząc, wpada na Ezekiela, który wpada znowu w głąb kopalni.

W Bohaterowie kontra Złoczyńcy, gdy Ezekiel jest zrzucony z helikoptera na obsadę, Lightning był tym przerażony.

Gwen

W Zły lęk, Lightning złapał szpadel który leciał w stronę Gwen a później go jej oddał z czego Gwen była mu wdzięczna. Przez cały odcinek, Lightning denerwował Gwen, swoim zachowaniem i tym że ciągle coś gadał.

Heather

Walka HL o milion dolarów.png

Lightning walczy z Heather o walizkę z milionem dolarów.

W górę, w górę, w moim żałosnym balonie, Lightning wskoczył na cepelin w którym była Heather by odebrać jej walizkę z milionem dolarów. Heather wtedy zaczęła płakać a Lightning'owi w ogóle nie było mu jej żal i próbował odebrać jej walizkę. Wtedy Heather wielokrotnie uderza Lightninga walizką a po chwili odchodzi zabierając milion dolarów. Lightning jej na to nie pozwala i oboje angażują się w walkę. Później, Lightning widzi rakietę Camerona która leci w stronę cepelina i ostrzega Heather przed tym ale ta mu nie uwierzyła a Lightning ucieka zostawiając ją.

W Zły lęk, Heather jako jedyna nie dostała szpadla a Lightning ich złapał aż dwa i Heather prosi go o jeden szpadel ale ten nie chce jej dać gdyż chce kopać dwoma. Heather wtedy zabiera szpadel siłą i uderza Lightninga w twarz przez co ten na krótką chwile traci przytomność. Przez cały odcinek, Lightning nie słuchał rozkazów Heather lub Jo i robił to co mu się podoba, czym ją irytował. Później Heather była zła na Lightninga za to że źle policzył ilość puzzli ich drużyny przez co przegrali i Heather prawdopodobnie głosowała na Lightninga tej nocy.

Jo

Kampania przeciwko Lightningowi.png

Zły Lightning gdy się dowiedział o kampanii Jo przeciwko niemu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Jo i Lightning.

Lightning przez cały czwarty sezon, uważał że Jo jest chłopakiem czym ją denerwował. Gdy Jo przeniosła się do Toksycznych Szczurów, łatwo zmanipulowała Lightninga by robił to czego ona chce a ten tego nie zauważył ze względu na jego głupotę. Gdy też Jo zdradziła Lightninga, ten ją znienawidził i wraz z Cameronem wyeliminował Jo. Wtedy również dowiedział się że Jo jest dziewczyną, co było dla niego szokiem. Oboje dostali się do Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd, gdzie zostali przydzieleni do tej samej drużyny i gdy Lightning był na wygnaniu, Jo poczyniła pewne kroki w jego wyeliminowaniu, o których Lightning się dowiedział kilka sekund przed swoją eliminacją.

Mike

W Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, Lightning popchnął Mike i Zoey gdy został przedstawiony przez Chrisa.

W Lód, lód dziecino, Lightning celowo spycha parę kamieni na Mike, Zoey i Camerona by uniemożliwić im dojścia na szczyt góry.

W Czołówce Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd, obaj walczyli ze sobą na kije gdzie Lightning odpycha Mike'a złowieszczo się przy tym uśmiechając.

Sam

S04E01-Sam i Lightning.png

Lightning wraz z Samem żartuje sobie z fauny wyspy.

Lightning wydaje się mieć dobre relacje z Samem pomimo ich różnych charakterów. W Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, gdy Chris radzi zawodnikom by nie budzić zwierząt z wyspy, Lightning żartobliwie mówi do Sama "Bo jeszcze króliki się zdenerwują" ale gdy usłyszeli ryk zwierzęcia, uciekli do lasu.

W Prawda albo laser rekina, gdy Szczury po raz kolejny przegrały wyzwanie, Lightning narzeka że jest w drużynie patałachów. Sam wtedy próbuje go rozweselić mówiąc że wygrana to nie wszystko, co jeszcze bardziej rozzłościło Lightninga który zaczął gonić Sama.

S04E03-Sam i Lightning.png

Lightning rozmawia z Samem który jest w bryle lodu.

W Lód, lód dziecino, Lightning i Sam ruszyli by zdobyć flagę wroga ale Sam wpada do wody przez co zamarzł w bryle lodu. Lightning go wtedy wyciąga i obiecuje go wyciągnąć z brył ale dopiero wtedy gdy ich drużyna wygra. Ale Lightning oberwał śnieżką przez co stracił przytomność i obudził się dopiero wtedy gdy wyzwanie się zakończyło. Nie wiedząc o tym Lightning rusza po flagę ale wpada do wody przez i on został zamrożony w bryle lodu z czego Sam się śmiał. Tej mocy Lightning postanowił głosować na Sama gdyż go znieważył podczas wyzwania.

W Schwytani straceńcy, gdy Lightning zostaje zaatakowany przez wielkie Drzewo ośmiornice, Sam używa swoich umiejętności w grach wideo by uratować Lightninga, ale to Lightning ratuje Sama uderzają drzewo w oko a po chwili zostaje porwany przez zmutowanego pająka. Gdy Sam zauważył nieobecność Lightninga, zaczął się o niego martwić.

W Ahoj, załogo!, Sam zastępuje Lightninga jako kierowce ślizgacza gdyż ten oberwał mewą przez co zemdlał.

W Uciekający model, Lightning był obrzydzony gdy zobaczył kciuk Sama i nazwał go "śmierdzącą kupą ciasta z uszami". Sam wtedy mu powiedział że gracze też są sportowcami. Na koniec przez Sama Szczury po raz kolejny przegrali, a Lightning wydaje się na niego obrażony nawet wtedy gdy Sam został wyeliminowany.

W Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa, Sam nie zbyt chętnie wspierał Lightninga w finale gdyż nie był najmilszym kolegom. Podczas finału Sam wspiera zarówno Lightninga jak i Camerona.

Scott

W Prawda albo laser rekina, gdy Scott wbiega do domku cały brudny, Lightning wraz z Samem pyta się gdzie był. Scott mówi że by na randce, a zaskoczony Lightning pyta go która dziewczynę poderwał. Podczas pierwszej części wyzwania, Scott nie chce brać udziału w wyzwaniu, a Lightning mu na to nie pozwolił ale z powodu wielu kłótni wyzwanie było anulowane. Podczas decyzji kogo ich wyeliminować, Lightning uważa że cała jego drużyna powinna być wyeliminowana, ale najprawdopodobniej, dał się przekonać Scott'owi by głosować na Dakotę.

W Lód, lód dziecino, podczas wspinaczki, Lightning denerwuje Scotta powtarzając ciągle "Shi-Bam". Gdy ich drużyna przegrała, Lightning nie posłuchał Scotta by głosować na B tylko zagłosował na Sama.

W Uciekający model, Lightning i Scott wraz z Brickie deklarują ze są drużyną facetów co pozornie wyglądało na to że są zadowoleni że pracują razem.

Uderzenie Lightninga.png

Lightning przez przypadek uderza Scott'a.

W Grand Chef Auto, Lightning obiecuje Kłu, zaprowadzić go Scotta jeśli mu pomoże.

W W górę, w górę, w moim żałosnym balonie, Lightning przypadkowo uderzył Scott'a w twarz i nie wydawało się mu być przykro z tego powodu.

W Jedz, puszczaj i bądź ostrożny, Scott proponuje Scott'owi by głosował na Zoey, ale ten był bardziej zajęty graniem w kosza.

W Bohaterowie kontra Złoczyńcy, Lightning próbuje przekonać Scott'a by skoczył z klifu do wody ale ten się bał z powodu swojej fobii przed rekinami. Gdy też złoczyńcy wygrali, podczas ceremonii eliminacji, przybili piątkę gdy zapewnili sobie pobyt w Hotelu Spa.

W Zły lęk, gdy Lightning wraca z Wyspy Kości, Scott próbuje się dowiedzieć czy Lightning znalazła statuetkę niezwyciężoności a ten mówi że sam jest statuetkę niezwyciężoności. Przez cały też odcinek, Lightning denerwował Scotta i ten prawdopodobnie zagłosował na Lightninga gdy przez niego przegrali wyzwanie.

Staci

Oboje nie miały dużo interakcji w czasie pobytu na wyspie ze względu na szybką eliminację Staci. Podobnie jak resztę Toksycznych Szczurów, Lightninga denerwowały jej ciągłe kłamstwa w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, i prawdopodobnie głosowali na nią tej nocy.

Szef Hatchet

Lightning w helikopterze.png

Lightning wykopany z helikoptera przez Szefa kuchni.

W Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, Lightning śmiał się z Szefa gdy ten spadł z trampoliny. Ten wtedy rzucił w niego piłą do metalu. W Lód, lód dziecino, podczas wspinaczki, Lightning był blisko szczytu i każe Szef'owi zrobić dla niego miejsce. Kucharz wtedy rzucił na niego bryłę lodu przez co ten spadł. W Ahoj, załogo!, gdy Lightning pyta się Szefa czy w jego jedzeniu są proteiny, ten złowrogo na na niego spojrzał. W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, gdy Lightning szukał jedzenia w kuchni Szefa. Ten sugeruje mu by zajrzał do zamrażarki co ten robi nie wiedząc że to powiedział Szef. W Jedz, puszczaj i bądź ostrożny, gdy Lightning usłyszał że Cameron wygrał nietykalność, pyta się Szefa co on wygrał. Szef wtedy mówi mu że wygrał obiad i strzelił ze swojej bazooki, klopsa w głowę Lightning mimo że było już po wyzwaniu.

Gdy Lightning został przedstawiony w Bohaterowie kontra Złoczyńcy, próbuje skoczyć z helikoptera do wody ale został wyrzucony przez Szefa z helikoptera.

Zoey

Lightning nie miał zbyt wielkiego kontaktu z Zoey gdyż byli w przeciwnych drużynach ale po scaleniu narodził się miedzy nimi konflikt. W Lód, lód dziecino Lightning celowo spycha na Zoey, Mike i Camerona parę skał by uniemożliwić nim dojścia na szczyt góry.

W Jedz, puszczaj i bądź ostrożny, Lightning prawdopodobnie głosował na Zoey tej nocy.

Eliminacja Zoey.png

Lightning eliminuje Zoey.

W Zaczarowany Las, gdy Lightning przechwala się swoimi różnymi zdolnościami. Zoey dodaje że ma "galaretowany mózg meduzy". Później gdy Zoey wpada do toksycznego leju, Lightning zamiast jej pomóc, zabiera jej części mapy. Później gdy Lightning widzi że Cameron i Zoey są pożerani przez Larry'ego, wie, że powinien im pomóc ale rusza do mety po wygraną. Na koniec gdy Lightning ma prawo wyboru kogo wyeliminować, ten wybiera Zoey.

W Bohaterowie kontra Złoczyńcy, gdy Zoey wyskakuje z helikoptera. Lightning mówi że skoczyła żałośnie i chciał pokazać profesjonalny skok ale został wykopany przez Szefa kuchni.

Zobacz także

Lightning
Relacje Wszyscy | Cameron | Jo
Relacje ze wszystkimi
Gospodarze Chris | Szef
Pierwsza Obsada Alejandro | Beth | Bridgette | Courtney | DJ | Duncan | Eva | Ezekiel | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra
Druga Obsada Cameron | Jo | Lightning | Mike | Scott | Zoey
Trzecia Obsada Dave | Jasmine | Rodney | Scarlett | Shawn | Sky | Sugar

Więcej z Fandomu

Losowa wiki