FANDOM

Zając
150px-Bunny
Kolor Szary
Kolor oczu Czarny
Przyjaciele Courtney, DJ, Ella, Ennui
Wrogowie Cameron, Scott
Pierwsze Wystąpienie Czołówka
Ostatnie Wystąpienie Kocham cię tłusta świnko

Zając często nazywane królikiem to uroczy futrzany, milutki szary zając który wiele razy pojawił się w Totalnej Porażce. Dwa z nich były pod opieką DJ'a podczas Wyspy Totalnej Porażki. Crimson i Ennui przygarnęli jednego zająca i nazwali go Loki podczas Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu.

Wyspa Totalnej Porażki

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Zajączek DJ'a

Podczas czołówki, DJ relaksuje się w lesie w towarzystwie zająców i innych zwierząt. Niestety tą uroczą chwile psuje ryba która spadła z nieba, przez co zwierzęta zaatakowały DJ'a.

DJ przygarnął małego zajączka i nazwał go Zajączek w Kiepskie zamiast znaleźć jedzenie dla swojej drużynie. Zajączek był z nim aż do Komu możesz zaufać? gdzie DJ powierzył opiekę nad Zajączkiem, Geoff'owi podczas gdy DJ brał udział w wyzwaniu. Geoff dobrze opiekował się zajączkiem, do momentu gdy poszedł z Bridgette popływać a zajączka pozostawił bez opieki. Wtedy, zajączka pożarł wąż. Nie chcąc się przyznać do tego, Geoff okłamał DJ'a że zajączek uciekł, przez co DJ wpadł w depresje. Nie chcąc by DJ cierpiał jak on kiedyś, Duncan łapie drugiego zajączka dla DJ'a i mówi mu że zajączek powrócił, podczas ostatniej części wyzwania, co DJ'a motywuje do zakończenia wyzwania zwycięsko, ale niestety został zdyskwalifikowany przez Chrisa za złamanie przepisów.

120px-Killer bunny

Zając w Skarby.

W Polowanie złej woli, jeden zając pojawił się na początku odcinka, ale został spłoszony przez śmigłowiec, którym leciał Chris. W Posiłek obrzydliwości, na widok pizzy z sardynkami, meduzą i konikami polnymi, Trent wybiegł ze stołówki wyrzygać się i część jego wymiocin spadła na jakiegoś dzikiego zająca. W Skarby, klucz Bridgette był umieszczony obok pozornie nieszkodliwego zająca. Jednak gdy do niego podeszła, zając głośno i groźnie ryknął na nią, pokazując szereg dużych i ostrych jak brzytwa zębów, przestraszając ją przez co Bridgette niebyła w stanie ukończyć wyzwania.

W Ekstrawaganckie Obozo-jmanie, DJ relaksuje się w Playa De Los Przegranos wraz ze swoim drugim zajączkiem gdy nagle podlatuje orzeł który chwyta zajączka i zrzuca go na grilla. Trochę później, zajączek cały w bandażach, został przypadkowa wyrzucony w powietrze przez DJ'a który dość mocno uderzył w stół na którym siedział zajączek. Na koniec, zajączek dopiero wylądował na kolanach Lindsay która pomyliła go z Tylerem.

Plan Totalnej Porażki

W ekskluzywnym klipie Projekt piaskowa czarownica, DJ wspomina ze zające są jego ulubionymi zwierzętami bo są delikatne. W Duma księżniczki, kilka zająców zgromadziło się wokół Courtney gdy ta śpiewała "Mój Książę".

Totalna Porażka w Trasie

Zając jest jedyny raz widziany w Z Archiwum 52, gdzie jeden z nich skacze po polu gdy Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki zastanawia się jak dostać się do Strefy 51. Gdy zajączek przekracza granicę Strefy 51, wystrzelono w jego stronę laser. Zajączek wtedy ucieka cały zwęglony.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Zmutowany królik

Zmutowany królik walczy z bobrem.

W Uciekający model, widziany jest wielki dwugłowy zmutowany zając który walczy ze zmutowanym bobrem.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Scott atakowany przez zające

Stado królików atakuje Scotta.

Stado zająców które są pod wpływem niebieskiego księżyca, pojawiło się w Księżycowy Obłęd, gdzie zaatakowały Scotta. Później, zające próbują zaatakować Camerona którego w ostatniej chwili ratuje Sierra. W Zrujnowany finał, kilka zająców razem z innymi zwierzętami, ucieka z Obozu Wawanakwa, który zaczął tonąć.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

W Więc, to jest moja drużyna? jeden zając jest widziany z Ellą podczas gdy ta pierwszy raz korzysta z Pokoju Zwierzeń.

W Kocham cię tłusta świnko, jeden z zająców został wykorzystany przez Maxa do zaprezentowania działania jego wynalazku "hełmu zła".

Ciekawostki

Galeria