FANDOM

Zając
S01E14 Króliki
Kolor Brązowy, Szary
Kolor oczu Czarny
Przyjaciele Courtney, Crimson, DJ, Ella, Ennui
Wrogowie Bridgette, Cameron, MacArthur, Scott
Pierwsze Wystąpienie Czołówka
Ostatnie Wystąpienie Milion sposobów, by stracić milion dolarów

Zające (ang. Hares) często nazywane króliczkami (ang. bunnies) to urocze futrzane, milutkie szare zające które wiele razy pojawiły się w Totalnej Porażce. Dwa z nich były pod opieką DJ'a podczas Wyspy Totalnej Porażki. Crimson i Ennui przygarnęli jednego zająca i nazwali go Loki podczas Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu.

Wyspa Totalnej Porażki

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Zajączek DJ'a.
150px-Bunny

Zajączek DJ'a.

Podczas czołówki, DJ relaksuje się w lesie w towarzystwie zająców i innych zwierząt. Niestety tą uroczą chwile psuje ryba która spadła z nieba, przez co zwierzęta zaatakowały DJ'a.

DJ zamiast znaleźć jedzenie dla swojej drużyny, znalazł zająca którego postanowił przygarnąć i nazwać Zajączek w Kiepskie. Zajączek był z nim aż do Komu możesz zaufać?, gdzie DJ powierzył opiekę nad Zajączkiem, Geoff'owi podczas gdy DJ brał udział w wyzwaniu. Geoff dobrze opiekował się zajączkiem, do momentu gdy poszedł z Bridgette popływać a Zajączka pozostawił bez opieki. Wtedy, Zajączka pożarł wąż. Nie chcąc się przyznać do tego, Geoff okłamał DJ'a że zajączek uciekł, przez co DJ wpadł w depresje. Nie chcąc by DJ cierpiał jak on kiedyś, Duncan łapie drugiego zajączka dla DJ'a i mówi mu że zajączek powrócił, podczas ostatniej części wyzwania, co DJ'a motywuje do zakończenia wyzwania zwycięsko, ale niestety został zdyskwalifikowany przez Chrisa za złamanie przepisów.

120px-Killer bunny

Zając w Skarby.

W Polowanie złej woli, jeden zając pojawił się na początku odcinka, ale został spłoszony przez śmigłowiec, którym leciał Chris. W Posiłek obrzydliwości, na widok pizzy z sardynkami, meduzą i konikami polnymi, Trent wybiegł ze stołówki wyrzygać się i część jego wymiocin spadła na jakiegoś dzikiego zająca. W Skarby, klucz Bridgette był umieszczony obok pozornie nieszkodliwego zająca. Jednak gdy do niego podeszła, zając głośno i groźnie ryknął na nią, pokazując szereg dużych i ostrych jak brzytwa zębów, strasząc ją przez co Bridgette niebyła w stanie ukończyć wyzwania.

W Ekstrawaganckie Obozo-jmanie, DJ relaksuje się w Playa De Los Przegranos wraz ze swoim drugim zajączkiem gdy nagle podlatuje orzeł który chwyta zajączka i zrzuca go na grill. Trochę później, zajączek cały w bandażach, został przypadkowo wyrzucony w powietrze przez DJ'a który dość mocno uderzył w stół na którym siedział zajączek. Na koniec, zajączek dopiero wylądował na kolanach Lindsay która pomyliła go z Tylerem.

Plan Totalnej Porażki

W materiale dodatkowym Projekt piaskowa czarownica, DJ wspomina ze zające są jego ulubionymi zwierzętami bo są delikatne. W Duma księżniczki, kilka zająców zgromadziło się wokół Courtney która śpiewała piosenkę "Mój Książę".

Totalna Porażka w Trasie

Zając jest jedyny raz widziany w Z Archiwum 52, gdzie jeden z nich skacze po polu gdy Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki zastanawia się jak dostać się do Strefy 51. Gdy zając przekracza granicę Strefy 51, wystrzelono w jego stronę laser. Zając wtedy ucieka cały zwęglony.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Zmutowany królik

Zmutowany zając walczy ze zmutowanym bobrem.

W Uciekający model, widziany jest wielki dwugłowy zmutowany zając który walczy ze zmutowanym bobrem.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Scott atakowany przez zające

Stado królików atakuje Scotta.

Stado królików które są pod wpływem niebieskiego księżyca, pojawiło się w Księżycowy Obłęd, gdzie zaatakowały Scotta. Później, króliki próbują zaatakować Camerona którego w ostatniej chwili ratuje Sierra. W Zrujnowany finał, kilka zająców razem z innymi zwierzętami, ucieka z Obozu Wawanakwa, który zaczął tonąć.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Zając z hełem zła

Zając w hełmie zła Maxa.

W Więc, to jest moja drużyna?, jeden zając jest widziany z Ellą podczas gdy ta pierwszy raz korzysta z pokoju zwierzeń.

W Kocham cię tłusta świnko, jeden z zająców został wykorzystany przez Maxa do zaprezentowania działania jego najnowszego wynalazku "hełmu zła".

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Loki.
Crimson, Ennui i Loki

Loki, trzeci członek drużyny Gotów.

W Australijska plaga, drużyny mają za zadanie złapać dziesięć królików z gospodarstwa. Ale mogą przejść do następnego etapu, jeśli złapią rzadkiego królika albinosa. Wiele drużyn ma problemy z łapaniem króliczków z wyjątkiem Gotów, ponieważ króliki lubią Ennui'ego. Łyżwiarze pożyczają zestaw do makijażu Ennui'ego i nakładają go na jednego ze swoich królików, którego wykorzystali do oszukania Kadetek aby myślały że znalazły królika albinosa. Po tym, jak Goci z powodzeniem złapali dziesięć królików, postanowili przygarnąć czarnego króliczka, którego nazwali Loki na cześć Nordyckiego Boga. Tymczasem Przyrodni Bracia złapali królika albinosa, chociaż pomylili go z kangurem.

Królik jest jednym ze zwierząt, które Owen potrącił podczas kierowania ciężarówką w Poznajcie byczka z prerii.

Ciekawostki

Galeria